Sikeres teszthorgászat után, bizakodva vártuk a versenyt. Pár hét volt csak hátra, amik a felkészüléssel teltek, de így is csak vánszorogtak a napok. A gondos előkészület a siker alapja, a felszerelés ellenőrzése, magok, csalik előkészítése, a stratégia kidolgozása mindig precízen pontosan történik. De végre elérkezett a nagy nap.

Előttünk 65 óra tiszta verseny idő és 19 csapat várta izgatottan a sorsolást. Gergőre várt a hálátlan feladat, kihúzni a helyünket. Itt mondhatni minden eldőlhet és hiába a jó csali, felkészülés, mindennek vége lehet. Fortuna azonban mellénk állt és egy igen jó helyet sikerült kivarázsolnia a kalapból. A halőrház mellett az első állást, ami kishalas pálya, de viszont sok halat adhat, úgy hogy nem panaszkodtunk. A húzások után próbáltunk minél gyorsabban tábort verni és elpakolászni, mert idén az eddig megszokottaktól eltérően, már este 8-kor elkezdődött a verseny.

562411_508779625836783_1157665157_n  Igyekeztünk a bójázással, de mint általában most sem bíztuk a véletlenre. Tapogató rúddal találtunk egy kemény részt 110-120 méteren, mely ígéretesnek tűnt. Eljött a pillanat elkezdődött a verseny! Nem tétlenkedtünk, a csalik pontos elhelyezése után már parittyáztunk is. Jöhetnek a halak. Nem is kellett sokat várni az első majd a második bajuszosra. Ezután pici csend lett, ismét etettünk és elszabadult a pokol. Egész este fogtuk a halakat és reggelre mázsás fogást mérlegelhettünk (egész pontosan 151,490 kg súlyban, ez a 12 órás állás).

A többiek is szépen fogtak, úgyhogy nem volt lazsálás, de egyenlőre megnyugtatóan vezettünk. Egész nap csipegettük a halakat, tartottuk az előnyünket, pedig a viharos szembe szél nem könnyítette a dolgunkat. Napközben a második helyen lévő Tuti Carp Team közben fogott egy 21 kg-os pontyot. Később kiderült a verseny legnagyobb hala lett.

321360_514694768590833_583462404_n

Mi eközben termeltük a halakat és a 36 órás állás után átléptük a bűvös 400 kg-os álomhatárt és még nem volt vége a versenynek. A többiek lassan kezdtek lemaradni, de Harsányban nincs lazítás. Egy igazán jó éjszaka fogható akár 150-200 kg is, tehát nem volt más hátra mint előre. Az etetésünk 90 %-ban a jól bevált fűszeres-kolbászos bojlinkra épült és túlnyomó részt ez volt a favorit.

100_3239100_3234

100_3251100_3213       100_3223

100_3228

Érdekes, hogy ami nappal működött az éjszaka abszolút nem. Hajnaltól napnyugtáig csakis kizárólag lebegtetett csalival, míg éjszaka sima fekvő bojlival tudtunk halat fogni.

A verseny alatt szinte semmit nem aludtunk, de sajnos így is hamar eljött a vége. Hulla fáradtak voltunk, de megérte, az eredmény önmagáért beszél. 65 óra alatt 582 kg halat sikerült fognunk, ezzel elsöprő győzelmet aratva.

100_3281

100_3284  Sokat gondolkodtunk mi lehetett e siker titka!? Jókor jó helyen jó csalival. A díjátadó után hazafelé azon gondolkodtunk, vajon lehet e még ezt az eredményt túl szárnyalni?! Fejben már a következő megmérettetésre készültünk és ha Fortuna is velünk lesz, akkor bármi lehetséges!

Köszönjük a sok  biztatást barátainknak, a kilátogatóknak és szeretnénk köszönetet nyilvánítani a Dovitnak az általa nyújtott támogatástért és az alapanyagokért.